Wednesday, December 2, 2009

Keloğlan cesareti

Bu yolculuklar pek bir zararlı olmaya başladı. Yine "Aman ne kaybederim ki" diye düşünecek planlar yaptım yol boyu. Halbuki bir türk filmi falan açsalardı izlememiz için hiç böyle şeyler olmayacaktı. Yine başladım da başımı derde sokmaya. Ondandır derdim. Bayram tatili boyunca 2 günde toplam 7 türk filmi izledim. Bundan sonra nerede Rüştü Asyalı'nın Keloğlan'ını görürsem sonuna kadar izlerim. Muhteşem komik ve yer yer zekice dialogları vardı. Ama konumuz Keloğlan değil. Altından kalkabilir miyim acaba? Aman ne kaybederim ki.

1 comment:

drawnwithwater said...

Bunu benim yapmam gerekirdi, başımı derde soktuğumu düşündüm okuduğumda. bu bir dert olabilir miydi? Aman ne kaybederim dedim zarara uğratıp zarara uğradım sanıyorum.Türk filmi izlemeliyim :D