Monday, September 1, 2008

2


Duvarlarım varmış etrafımda. Oraya kimseyi sokmuyormuşum. Eskiden de varmış ama duvarlarım gittikçe daha kalınlaşmaya başlamış dedin bana. Hayır bu çıkışından bişey anlamadım. Bana bunu ve üstelik sen nasıl söyleyebildin ki? Ben bugüne kadar kime samimi şekilde bişeyler anlattıysam sonunda benden kaçtılar. Sen de dahilsin buna. Duvarları falan bırak ben seni içime sokmak istedim. Sana ettiğim cümleyi aynen hatırlıyorum. Seni tutayım göğsüme sokayım orada kal hep demiştim. Suçlu ilan edilip görüşmedik 1-1buçuk sene. Anlayamadım ne olduğunu ve geçen gün öyle bir çıkış da beklemiyordum senden. Tepkisiz kalmayı seçtim. Konuşmaya başlasam yine önce yaptığın şeyi yapıp kaçacaksın benden. Şimdi bu gece sonrasında da aynı şey olacak biliyorum ama eskisinden daha farklıyım ben çoğu açıdan. İnsanlara güvenim eskiden azdı, şimdi hiç kalmadı. Ama bu durum özgüven kazanmamı da sağladı. Etrafta benden başka güvenecek kimse göremiyorum. Egom da götüm de tavan yaptı emin olabilirsin. Şimdi konuş dedin diye konuşursam ve arkanı dönüp gidersen ben de arkamı dönüp giderim. Onun için konuşabiliyorum zaten. Noldu anlamadım. Bu sefer de herşeyi söylemediğim için mi kötü oldum? Bırak "boşver" sorgulama. Dondurmanın çikolatasından, armutun sapından, üzümün çöpünden bahsedelim. En azından 3-4 ayda bir seni görebilmemi sağlıyorlar. Konuşmaya başladığımda neler olduğunu gördüm aldım boyumun ölçüsünü. Kendimi senin 4 ayda bir gördüğünden daha iyi tanıyorum ben. Hergün sadece onunla birlikteyim hep de yalnızız. Eskiden helikopterinle gezdirmeni isterdim hep, pinpon falan oynardık. Ama şimdi sadece geçerken el sallaman yeter, 4 ayda bir göreyim yeter. Bak ne kadar iyi bir arkadaşım. Yanında hep sırıtabiliyorum.
Aslında daha öyle çok şey anlatabilirim ama "eskiden biraz tuhaftın ama şimdi tam bir manyak olmuşsun" demenden çekiniyorum.

Radiohead - Paranoid Android

5 comments:

Anonymous said...

bunu yazdirip buzdolabima yapistirmak istiyorum ben belirli kisimlarini bold yaparaktan.

serdarcharliebrown said...

buyurun efendim. kilo almaya yararsa bana da söyleyin lütfen.

not anymore said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

ego sisirmeye yarar diye dusunmekteyim. buzdolabi olmasinin sebebi de alanim kucuk ama kilo alma konusunda cok yararli tavsiyelerde bulunabilirim ilgi alanlarimdan biri yillardir

dio(dip)not. aman kimligimi acikladim teknolojinin kurbani oldum iyiki delete var caktirmiyoruz :)

serdarcharliebrown said...

paniğe kapılmayın efendim.