Thursday, October 25, 2007

Okul yolu düz gider 2

Okulu sevmiyorum. Kesmedi. Okuldan nefret ediyorum. Yine kesmedi ama küfretmeyeyim o yüzden yeter. Bugün okulda kimseyle konuşmadım çünkü kimseyi tanımıyorum. Tek dersin olup o da 3 sene önceki dersin olunca böyle oluyor işte napalım. Farkettim ki okulda insanlardan kaçıyorum. Çok berbat bişey. Çünkü tanımadığım insanlardan da kaçıyorum nedense.


Şu yukardaki şey bizim okulun görünüşü. A noktası bizim bölüm, B noktası öğrenci işleri ve fakülte. Normalde insanlar A noktasından B noktasına kırmızı hattı takip edip gidiyorlar. Ben daha kısa diye mavi hattı takip ediyorum. Bazı yerleri biraz daha çamurlu ama o kadar zararı yok. Bugün yağmur vardı ve kırmızı hattı takip edeyim hadi dedim. Etmez olaydım hiç bu kadar rahatsız olacağımı ummazdım. Sonra farkettim ki mavi hattı takip etme nedenim kısalığı falan değilmiş, daha az insan olmasıymış. Moralim çok bozuldu. Bariz insanlardan kaçıyormuşum. Moralim çok bozuldu, moralim çok bozulduu.

No comments: