Wednesday, October 24, 2007

Öksürük

Bugün çok öksürdüm. Aslında hergün çok öksürüyorum ama bugünkü biraz daha fazla oldu son zamanlardakilerden. Şimdi boğazım acıyor. Hergün birsürü hap içmeye başladım. Öncelikle hergün mutlaka 1 aspirin içiyorum. Çünkü hergün çok başım ağrıyor. Ayrıca potansiyel bir kalp hastası olduğum için hergün 1 bebek aspirininin içilmesi gerektiğini duymuştum. Biraz büyümüş oluyor benim aspirinlerim o kadar. Ayrıca annemin zoruyla hergün 1 supradyn ve 1 ester-vit isimli vitaminden içiyorum. Bunlarla da kalmayıp öksürüğümün toz alerjisi olması şüphesi nedeniyle de 1 allerset içiyorum. 2 Gündür allersetim bittiği için kesmek zorunda kalmıştım ve yine öksürmeye başladım. Yani öksürüğümün nedeninin toz alerjisi olma ihtimali çok yüksek. Bunu doktora gidip kesinleştirmek gerek tabi ama korkuyorum. Daha önce gitmiştim çünkü. Bronşit başlangıcı demişti ve astıma çevirebilir demişti. Bana o astım hastalarının ağzıdan aldıkları ilaçlarından vermişti. Okulda herkesin içinde kullanmak çok utandırıcı bişey. Öyle işte.

No comments: