Monday, October 18, 2010

insanlar uyuyor.

-insanlar yaşıyor.
-kaşarlı tost.
-cajun dance party.
-tahta çatal.
-it's not you.
-doğal gaz vanasının markası duyar.
-üzümler küflenmiş.
-tost makinesinde 3dk
-bıçak kemiğe dayandı.
-home run.
-soğuk çay sevmiyorum, çay demlemek zor geliyor, sallama çay sevmiyorum. lipton icetea ısıtılıp içilmez mi?
-böğk iğrenç.
-before we slide.
-cd-r.
-bir tostu yapmaya başlamakla yiyip bitirip bulaşığını yıkamak tam bir cajun dance party albümü kadar sürüyor.
-insanlar uyanıp angelo rules izlemeli 4-5 defa.
-sene önce de aynı tiny toonları yayınlıyorlardı. günümüz çocukları 20 sene geriden mi geliyor? sabah 8de kalkanlar evet.
-"Şimdi bir köşede oturup paslanmamı mı istiyorsunuz yoksa ayakta dikilirken aniden yere düşüp parçalanmamı mı?"
-ya tarantino pulp fiction'ı çekmemiş olsaydı samuel jackson tipli mafya adamları ne tipte olacaklardı?
-ölmedi ama yatağından çıkamıyor.
-erkekler de kendisiyle futbol konuşan kızları itici bulurlar. hele hele bildiğini sananları hiç çekemezler.
‎-1000 kanal değiştirdim 2 saat önce.
-dedektif conan'ı indirmeli biyerlerden.
-ben de bazı kişilere göre insan olduğuma göre uyuyabilirim bir süre. zaman tutuyoruz bakalık uykum kaç cajun dance party albümü sürüyor.
‎-17
-keresteden pinokyo.
-tanıdığım insanların birbirleriyle yeni tanışması haline birtürlü alışamıyorum.
-jonny greenwood bile yapsa pek bişey ifade etmiyor kendini kaptırmadıkça.
‎-"kasenin kapağını yarıya kadar açarak içinden çıkan iki ayrı sos paketini kaseye boşaltınız.(sosların miktarını damak zevkinize göre ayarlayabilirsiniz)"
ulan peki ilk defa yerken ne kadar koyucaz? ya çok acı gelirse tüüüü.
-al işte zehir gibi.
-evet günde 1-2 saat counter strike oynuyorum.
-artık gs maçlarını dinlemiyorum bile sinir bozuyor.
-rijkaard istifa etmezse kovulsun bu ne ya.
-bu yılmaz vural da manyak mı ne?
-işte bu yüzden twitter'ı kullanmıyorum. çok saçma bişey bence. hergün 40 tane yazı yazarım, sonunda ben de deliririm takip edenler de.

No comments: