Saturday, September 4, 2010

Hadi bakalım bir sabahlama daha. Willard adında bir film seyrettim, güzelmiş seyredin. Şimdi yapacak bişey bulamıyorum ama. Dışarı baktım, gidecek bir yer var mı diye düşündüm, bulamadım. Arkaya baktım, havuzu gördüm, ulan gireyim dedim, yemedi, üşüyorum. Dönüp dolaşıp bloga dönüyoruz ya sinir oluyorum. Sapık gibi perdeyi azıcık aralayıp 2-3 saniye sokağa bakıp geri geliyorum oturduğum yere. 3-4 gündür içtiğim sütün haddi hesabı yok. Sütle kafa buluyorum gibi dursa da aslında değil. Neyse. Duman'la başlayıp Massive Attack'le devam eden bunalıma girme çabam da başarısızlıkla sona erdi. En son Supergrass - Pumping On Your Stereo ile ufak ufak göbek atarken buldum kendimi. Of uyumucam.Keşke Bostancı'ya gitsem lan en fazla 3km uzaklıkta. Hiç bu kadar yakın hissetmemiştim. Saat 7'ye geliyor. Daha çabuk gelsin.

hay sıçayım ya. yine geç kalmışım. edit niyetine geçiyor bu son paragraf. oturup salak salak film seyrediyoruz. geri zekalıyız biz malız mal. heh aferin siz de oturun benim blogumu falan okuyun neler kaçırıyorsunuz buna harcadığınız salak zamanda. sonra bigün kendimizi fare beslerken bulucaz. ah ulan ah çok sinirlendim yine.

neyi mi kaçırdım neye mi sinirlendim? SİZE NE BEEEEEEE.

No comments: