Friday, December 25, 2009

Merhaba

İnsanlar birbiriyle karşılaştığında "naber, nasılsın" falan dememeli. İnandırıcı değil. "Merhaba" nelerine yetmiyor ki? Çok saçma. Ayda belki sadece 1 kere gördüğüm kişiye onu görmediğim zamanda hayatımda olan önemli bir olayı ayaküstü 5 dakikada anlatmamı mı istiyor ki naber-ne haber falan diyor? Merak mı ediyor gerçekten? Hadi ordan. Zaten merak ediyor olsaydı önceki karşılaşmamızdan beri bu karşılaşmayı beklemeden sorardı bir şekilde. O anda onu orada tutup 3 saat anlatmaya başlamamı istemiyordur herhalde di mi? "Nasılsın" da bir saçmalık. "Nasılsın? İyiyim. Ama dün biraz yürüdüm 5 dakikalığına ayağım ağrıdı. Onun dışında iyiydim genellikle. Yemek yemiştim, biraz acısını fazla koymuşum. O anı da çıkaralım bu iyilikten. Otobüs de geç kaldı geçen gün. Beklerken sıkıldım. Onu da düş. Ne kaldıysa o işte." diye mi cevap vermek gerek? "Nasılsın"a cevabı olan kimse var mı? Ben "nasılsın" ne demek bilmiyorum. Bununla ilgili daha önce de bişeyler yazmıştım ben. Öf sıkıldım.

No comments: