Sunday, September 13, 2009

Eilthyra Wolfsbane

Eilthyra Wolfsbane
Kadın
Elf Savaşçı
Kardeşleri arasında bir erkek gibi yetiştirilmiş. Küçükken Kuzey Ormanları Savaşları sırasında bir insan tarafından tecavüze uğramış. Bu yüzden insanlardan öç almak istiyor. Sinsi bir yapısı var.
Silahları: Elf Yayı ve Hançer
Çevresinin aksine büyüden nefret ediyor. Yayı her zaman en büyük dostu.
Davranış: Kaos (ama saklıyor)


Bir zamanlar cenkerdem forumunda bir RPG'e başlayacaktık ama bir türlü başlanamamıştı. Bu karakteri seçmiştim. Notlarım arasında ona yazdığım tanıtımı ve çizimi buldum. Şöyleymiş;

"Geçmiş zamanı hatırlamak bana acı veriyor. Her ne kadar savaşçı olarak yetiştirilsem de kuzey ormanları savaşlarında henüz savaşamayacak kadar küçüktüm. Kendimi koruyamayacak kadar da. Belki şanslıydım. Kardeşlerimin çoğuna olan olmadı ve insanlar ruhumu bedenimden ayıramadı. Sadece kirletmekle kaldılar. Tıpkı dünyaya yaptıkları gibi. Ama artık o günler geride kaldı. O küçük kız gitti ve artık bir savaşçı var. Artık insanlarla neredeyse birlikte yaşıyoruz. Kin tutmamam gerektiğini biliyorum ama keşke dudaklarımın söylediklerini aklım da söyleyebilse. Belki de aklımın ihtiyacı olan şey bir düşmanımın güçlü bir büyüyle zihnimdeki kini silmesidir. Ama düşmanlarımın ihtiyacı olan şeyin yapacağım büyülerle zihinlerini etkilemek değil, tek dostum yayım ve arseniğe batırılmış oklarımla zihnini parçalamak olduğunu düşünüyorum. Bunu tercih ediyorum."
Türk filmi gibi.

No comments: