Saturday, June 13, 2009

last.fm'e abone oldum. Ofiste radyosunu dinlerdim. İşten ayrılınca pek gerek kalmadı gibi. Ama takıldığım başka bişey var, profilimi ziyaret edenleri görebiliyorum. Abone olmadan önce günde 25-30 kişi bakıyordu, abonelikten sonra günde 5'i bile bulmamaya başladı. Çok komik ya. Nedir bunun mantığı? Kimseye birader ne baktın da demiyorum. Tam tersi hoşuma gidiyor. Ziyaretçilerin birinin profili sayesinde Hurricane#1 diye bir grup öğrendim. Niye saklanmaya başladılar ki? "Aman Serdar beni görmesin,..." cümleyi buraya kadar getirebiliyorum. Görsem ne olacak ki? İptal edicem aboneliği. Rahat etsin herkes. Hayret bişey ya.

2 comments:

leylak sarabi said...

abone olmadan önce 25-30 kişinin baktığını nereden biliyorsun?

serdarcharliebrown said...

benden sırlarımı istiyorsunuz hanımefendi.