Tuesday, September 16, 2008

Kuyu

Geçen gün biyere gittim bina görmeye. Edirne'de ormanlık alanda şehir merkezinden yaklaşık 20km kadar uzakta bir site. İnşaat bitmemiş, devam da edilmemiş. İn cin top oynuyordu. Şöyle bir bina:
Buraya kadar herşey normal. Ama içeri girince iş değişti biraz. Girerken kimse var mı diye bağırmak zorunda kaldım. Tırstım biraz. Her yer örümcek ağı ve inşaat pisliği içindeydi. Bu da normal. Bodrum kata inince iş iyice değişti. İçerisi karanlıktı. Su falan basmış herhalde vakti zamanında, yerler kurumuş çatlaklı çamur kaplıydı. Odanın tam ortasında da kenarları sıkı sıkı kapatılmış bir kuyuyla karşılaştım. Görür görmez fotoğraf çekip kaçtım. Sonra meraklandım bidaha girdim. bakındım biraz bikaç fotoğraf daha çektim. Ama yaklaşamadım. Villanın bodrumunda odanın ortasında o kuyunun ne işi vardı ve neden sıkı sıkı kapatılmıştı ki? Aynı sitede bunun gibi 5-6tane daha villa vardı. Hepsini gezdim ama hiçbirinde yoktu böyle bi kuyu daha. Ciddi ciddi korktum. Tam korku filmi gibi. Müşteriyle gitmiştim, yani ormanın ortasında 2 kişiydik. Adam da arabadan bile çıkmadı sıcak diye. Yani başıma bişey gelse...

No comments: