Monday, July 28, 2008

Fil

Son günlerimin hayvanı. Evet. Akşamları işten biraz geç çıkıp Age of Empires oynuyoruz iş yerinde. Ben pek iyi bilmezdim. Age of Mythology oynardım ama evde. Ondan biraz tecrübeyle tek filli ırk Persleri seçiyorum. Fillerim dillere destan oldu hehe:p Daha önce djlik yaptığım bazı akşamlarda arka arkaya 3 filli şarkı çalıp kendi kendime sırıtıyordum. "Suede - Elephant Man", "Blonde Redhead - Elephant Woman" ve "Patrick Duff - Elephant Bill". Ama hepsini bir yana bırakayım bu gece televizyonda Gus Van Sant filmi "Elephant"ı seyredicem sonunda. 3-4 senedir filmi izlemek istiyorum ama cdden film izlemekten hiçhiçhiç hoşlanmadığım için pek çok filmi izlemediğim gibi onun için de televizyonda yayınlanmasını bekledim. Eski kafalıyım o konuda. En güzeli sinemada tabi ama televizyondan film seyretmenin yeri başka (Seslendirmeleri çoğu zaman berbat olsa da).
Süt içen fil. Güzel.



Edit:

Gus Van Sant resmen seyirciyle dalga geçmiş. Kameraları nereye soktun be adam? Beklediğime değmiş.

No comments: