Wednesday, January 16, 2008

Gecenin saat 5'i olmuş hala oturuyorum. Aslında güzel bir maç var televizyonda Memphis-Cleveland maçı. Başabaş gidiyor son çeyrek. Ama aklımı oraya veremedim birtürlü. Oyun oynamıştım daha önce de tam 4 saat. Sabahtan beri bilgisayar başındayım. Salak salak oturdum hep elle tutulur bir iş yapmadan. Eskiden msnde falan konuşurdum insanlarla ama artık kimse benle konuşmuyor. İnsanları sıkıyorum yada benden çekiniyorlar. Sıktığımı ben söylüyorum, çekindiklerini onlar söylüyor. Pek kimseyle ortak yönlerim yok sanırım. İnsanlarla çoğu zaman konuşacak konu bulamıyorum. Onlar da benle konuşacak konu bulamıyorlar muhtemelen. Oturup böyle birsürü şey yazıyorum ama iş konuşmaya geldiği zaman hiçbişey söylemek istemiyor canım. Zaten yaklaşık 10 senedir hiç yakın arkadaşım olmadı. Bu kadar rahat yazabiliyorum çünkü okursa alınabilecek kimse bile yok. Şu anda da sözde bir sürü arkadaşım var ama hiçbirisi aslında arkadaşım bile değil. Onları sadece tanıdığım insanlar olarak nitelendiriyorum. Onlar da beni öyle nitelendiriyorlar muhtemelen. "Serdar! Hmm tanıyorum evet". Aslında belli bir yaştan sonra o şekil arkadaşlıklar kalmıyor zaten. Bu durumdan çok da fazla rahatsız değilim. Kız arkadaşlarım da sağolsunlar ya başka şehirlerde oldukları ya da beni hemen terkettikleri için yalnız olmaya alıştım gibi bişey. Aslında hiçkimse yalnız kalmak istemez. Bazen sağda solda "beni yalnız bırakın", "yalnızlığımla başbaşa bırakın", "kendi dünyamda mutluyum", "yalnızlığı seviyorum" gibi saçma sapan konuşanları duyarız ya hani, bunlar hiç yalnız kalmamış kişiler aslında. Nasıl bişey olduğunu bilmedikleri için yaşadıkları şeyin yalnızlık olduğunu sanıyorlar. Kimbilir belki ben de bilmiyorumdur ama asla yalnızlığı seviyorum diye bişey söylemediğimi de biliyorum. Pff neyse böyle dert yanmayı sevmiyorum. Aslında şimdi neden yazdığımı da bilmiyorum. Bazen patlıyor insan evet. İnşallah tüm patlamalarım hep böyle yazarak olur, keşke öyle olsa, hiç öyle olmadı. Olmadı ama kimseye hiçbir zararım da dokunmadı. Bazen çok kötü şeyler yapmayı düşünüyorum ama hiç yapamadım daha. Offf amma salakça şeyler yazdım. Gıcık oluyorum yazmaya da.

2 comments:

... said...
This comment has been removed by the author.
serdarcharliebrown said...

seçim yapmak bu yalnızlık değil. geçmiş olsun. yaz gelince dertleriniz sona erecektir... yada misafir gidince.

lütfen isimsiz commentlardan sakınınız.