Sunday, January 13, 2008

Çatışma

Geçen gün işyerine gidiyordum. Aniden iki tane küçük çocuk baya uzak bir mesafeden ellerinde oyuncak silahlarıyla bana doğru bağırıp silahlarını tutuyorlardı. Ne dediklerini anlayamadım ama sırıta sırıta ellerimi havaya kaldırıp yürümeye devam ettim. O sırada da "Ulan ya çocukların silahları bişeyler fırlatıyosa gözüme başıma bişeyler fırlatırlarsa" diye içim içimi yiyodu. Acaba ellerimi havaya kaldıracağıma suratımı falan mı kapatsam diye düşünüyodum. Sonra çocuklardan biri "Abi hadi ya çabuk geç" dedi. Oh dedim hedefleri ben değilmişim. O anda arkamdan da bağırma sesleri geldi. Döndüm baktım ki bir grup silahlı velet daha arkamda. Meğerse çatışmanın tam ortasında kalmışım haberim yokmuş. Küçükken ben de çok oynardım tabancalarla. Bi gece yine bir çatışma sırasında görmeden dikenli tellerin arasına dalmıştım ve dudağımın üstünde bu çatışmadan kalan bir iz var. Gazi sayılır mıyım acaba ben de? Silahımı çıkartıp sağımdaki çalılığa atlamak istedim orada. Ama işe gidip rapor yazdım:/

No comments: