Thursday, November 15, 2007

hiç işte

Sıkılıyorum. Sadece bişeyler yazmak istedi canım. Birazdan annemle çıkıp tişört bakıcaz. Sonra da Taksim'e gidicem, birisiyle buluşucam. Sanane kimse kim allaallaa. Sabah kalkamadım, okula gidemedim. Gece çok fena karnım ağrıdı. Rüya da gördüm. Rüyada iş yerimdeydim ve karnım ağrıyordu. Şimdi baktım da odam çok dağılmış. Toparlamak gerek biraz. Sınavlar da geliyor. Notları düzenlemek gerek. Odamdaki televizyon da gitti sadece bilgisayarıma kaldım. Benim canım bilgisayarım. Warcraft'a yeniden mi başlasam acaba? Ama o da çok sıkıyor. Röportajları yetiştirmem lazım. Neon'a ayıp oldu. Bilgisayara format atmak gerek. Atmak demişken dartımın tahtasını bulamıyorum. Okları yastığıma atmaya başladım. Cd çantamı da Peyote'de unutmuşum geçen gece. İnşallah kaybolmaz. Neyse ki kökleri bende hehe. Oyuncaklarım nerde acaba? Transformerlarımı özledim. Otostopçunun Galaksi Rehberi'ni yeniden mi okumaya başlasam ki? İhtiyacım varmış gibi geliyor son zamanlarda. Yoyomla yeni hareketler yapabilsem keşke ama denerken hep sağıma soluma çarptırıyorum canım acıyor bırakıyorum Uf keşke acımasa hiçbiyerim. Doritos mu yesem acaba şimdi? I ıh vazgeçtim. Müzik açayım. Şimdi saydım 245 tane grubun dosyası varmış bilgisayarımda. 36.1GB'a denk geliyor. Gözlerimi kapatıp seçeyim bakalım bitane, ne çıkacak. Jarvis Cocker çıktı. Albümünü dinleyeyim hemen. Pastırma yazıymış bu. Arkasından soğuklar gelcekmiş çünkü. Sinir oldum msne biri geldi. Kapatıyorum. Ay pardon bitiriyorum.

No comments: