Saturday, October 20, 2007

Okul yolu düz gider

Geçen gün okula gittim... Valla gittim, gerçekten. Sınıf böyle biyer. Bu görünen çocuklar benim sınıf arkadaşımmış ama ben hiçbirisini tanımıyorum malesef.

Sınıflar güzel yerler aslında. Çok sessiz ve huzurlu. Dergi gazete okumak için birebir. Gidip kafelere oturup gazete okuyanlara şaşırıyorum. Ne zevk alıyolarsa. Sınıfları seçsin insanlar artık bişeyler okumak için. Çok rahat.

Bişey daha farkettim ki sınıflar komik yerler. Dersler komik. Öğretmenlerle öğrenciler arasında çok komik dialoglar geçiyo. Üstelik üniversite burası. Bunlar derste geçti.
-Hocam sesiniz gelmiyor.
-Susarsanız gelicek arkadaşlar.
-Ben susuyorum hocam başkaları susmuyo.
------------------------------------------
-Ya arkadaşlar susar mısınız?
-Ama hocam sus sus da bütün ders geçmez ki!
-Öyle düşünüyorsan çıkabilirsin.
------------------------------------------
Bide okula giderken tramvayda muhteşem bişey yaptım. Bir japonla fransızca konuştum, hiç fransızca bilmiyorum. Muhteşemdi. İneceğim durağa gelmiştim ama yanımda bir japon oturuyordu. Etrafında bikaç tane daha japon arkadaşı vardı kendi aralarında japonca konuşuyorlardı. Durağa gelirken ayağa kalktım ama o beni görmedi. Japona "pardon" dedim, bana yol verdi:D
Kayda değer bişey de sakız çiğnememdi. Metrobüsle giderken bitane falım attım ağzıma. İçinden mani çıktı. "Onun gözlerine bak kalbin sevdayla dolacak, o çok sevdiğin şarkı ortak şarkınız olacak" yazıyodu. Yeşil falımdı. Hiç sevmem. İki çiğneyip çıkartıp metrobüsün koltuğunun yanına yapıştırdım. Bu kadar.

No comments: